اندروید اسلامی

برنامه های اندروید در قالب و محتوای دینی و اسلامی

در این وبلاگ برنامه هایی که برای اندروید می سازم را تقدیم دوستان میکنم. سعی ام بر این است که بیشتر این برنامه ها محتوای دینی و اسلامی و ترویج شریعت باشد.

در ضمن پروژه های اندروید را نیز می توانید در همین وبلاگ از قسمت منوی وبلاگ سفارش دهید.

قالَ عَلِىٌّ(علیه السلام): خَیْرُ النَّاسِ مَنْ نَفَعَ النَّاسَ.
امام علی علیه السلام می فرمایند: بهترین مردم کسى است که به مردم سود رساند.

امام صادق علیه السّلام فرمودند:
قالَ کُلُّ ذی صَناعَةٍ مُضْطَرٌّ اِلی ... .
هر صاحب حرفه و صنعتی ناچار باید دارای سه خصلت باشد تا بتواند به وسیله آن تحصیل درآمد کند. اوّل آن که در رشته علمی خویش مهارت داشته باشد، دیگر آن که با درستکاری و امانت رفتار کند، سوم آن که با کارفرمایان حسن برخورد داشته باشد و نسبت به آنان ابراز تمایل نماید.
بحار الانوار، ج 17، ص 182

کارتان را برای خدا نکنید؛ برای خدا کار کنید!
تفاوتش فقط همین اندازه است که ممکن است حسین (علیه السلام) در کربلا باشد و من در حال کسب علم برای رضایت خدا ...!
شهید سید مرتضی آوینی



موشن گرافیک معرفی برنامه

دریافت
حجم: 1.71 مگابایت



باسمه تعالی
همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است … باید بگردید، بین خودتان و خدا حجّت پیدا کنید باید بگردید، ؛ یعنی بتوانید از راهی بروید که اگر خدای متعال پرسید شما به چه دلیل به این فرد رأی دادید، بتوانید بگویید به این دلیل. بین خودتان و خدا، دلیل و حجّتی فراهم کنید و بعد با خیال راحت بروید رأی بدهید … بعضی صالحند، بعضی صالح ترند. بگردید آن صالح تر را شناسایی و پیدا کنید و به او رأی بدهید … بروید تلاش و تفحّص خودتان را بکنید، اصلح را بیابید و آن کسی را که فکر کردید اصلح است و بین خودتان و خدا حجّت تمام شد، به او رأی بدهید و خاطر جمع باشید که تکلیفتان را انجام داده اید. این، آن چیزی است که همه باید به آن توجّه کنند.
مقام معظم رهبری





نرم افزار عیار سعی دارد به نحوه انتخاب صحیح نامزد و یا لیست نامزدهای پیشنهادی از گروه های مختلف سیاسی کمک نماید، لذا این نرم افزار بنا ندارد برای هیچ نامزد و یا جریانی تبلیغ کند و صرفا تلاش میکند با در نظر گرفتن معیار های مطرح شده از جانب امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) به صورت واقعی در انتخاب اصلح کمک کار رای دهندگان عزیز باشد.




رای دهندگان عزیز سعی کنند قبل از عیار سنجی نسبت به آشنایی کامل و یا حداقل نسبی نسبت به نامزد یا لیست نامزدها اقدام نمایند.
مکانیزم انتخاب در این نرم افزار و نتیجه حاصله به هیچ وجه واحد نبوده و تبلیغ شخص یا جریان خاصی را نمیکند به این معنا که شناخت و اعتقاد افراد اگر چه در معیار ها واحد است ولی از نظر هر شخصی نامزد انتخاباتی مورد نظر یک امتیاز خاص دارد مثل آنچه مثلا در انتخاب مرجع تقلید است که اگر چه معیار ها واحد است ولی هر شخصی نسبت به یک فقیه بزرگوار امتیاز خاصی میدهد. پس هر رای دهنده منصفی میتواند با استفاده از این نرم افزار از فضای ذهنی امتیاز دهی به کاندیداها خارج شده و به صورت عینی و ملموس انتخاب اصلحی داشته باشد.




نسخه 1.5


در کندو

نظرات  (۱)

  • سعید بقایی
  • باسلام لینک وبلاگ شمادروبلاگ ماقراردارد.لطفااین لینک راhttp://cityandroid.blog.ir/درپیوندهای خودقراردهید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی