اندروید اسلامی

برنامه های اندروید در قالب و محتوای دینی و اسلامی

در این وبلاگ برنامه هایی که برای اندروید می سازم را تقدیم دوستان میکنم. سعی ام بر این است که بیشتر این برنامه ها محتوای دینی و اسلامی و ترویج شریعت باشد.

در ضمن پروژه های اندروید را نیز می توانید در همین وبلاگ از قسمت منوی وبلاگ سفارش دهید.

قالَ عَلِىٌّ(علیه السلام): خَیْرُ النَّاسِ مَنْ نَفَعَ النَّاسَ.
امام علی علیه السلام می فرمایند: بهترین مردم کسى است که به مردم سود رساند.

امام صادق علیه السّلام فرمودند:
قالَ کُلُّ ذی صَناعَةٍ مُضْطَرٌّ اِلی ... .
هر صاحب حرفه و صنعتی ناچار باید دارای سه خصلت باشد تا بتواند به وسیله آن تحصیل درآمد کند. اوّل آن که در رشته علمی خویش مهارت داشته باشد، دیگر آن که با درستکاری و امانت رفتار کند، سوم آن که با کارفرمایان حسن برخورد داشته باشد و نسبت به آنان ابراز تمایل نماید.
بحار الانوار، ج 17، ص 182

کارتان را برای خدا نکنید؛ برای خدا کار کنید!
تفاوتش فقط همین اندازه است که ممکن است حسین (علیه السلام) در کربلا باشد و من در حال کسب علم برای رضایت خدا ...!
شهید سید مرتضی آوینی

رحمان / مجموعه احادیث قدسی

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

سلام

به سفارش، کد اپلیکیشن یک مجموعه حدیث قدسی را امروز زدم. قابلیت اشتراک و علاقه مندی در برنامه وجود دارد. البته امکانات برنامه به خواست مشتری بود. تصاویر محیط برنامه را میبینید. لازم به ذکره که انتشار برنامه بر عهده خود سفارش دهنده است و بنابر درخواست ایشون من جایی این برنامه را منتشر نمیکنم.






نظرات  (۶)

 و اگه ممکنه طب الرضا هم به همین صورت در بیارید
 منتظر برنامه های خوب شما هستیم
 ممنون
سلام . خدا قوت . واقعاً نرم افزار های خیلی عالی ساختی و از همه بهتر این که ببه صورت رایگان قرار میدی . 
 
   سوره طلاق آیه 2و3 : و من یتق الله یجعل له مخرجا

    و یرزقه من حیث لا یحتسب

   هرکه تقوای الهی پیشه کند خداوند ( در مشکلات) راه خروج برای او می گذارد و از جایی که فکرش را نمی کند برای او روزی می رساند.

   و یه در خواست . اگر ممکنه ترجمه قرآن آقای بهرامپور را هم به صورت اندروید درست کنید . یه جوری که هم متن قرآن باشه و هم ترجمه و از همه مهمتر لغات.

 بازم ممنون
با سلام چرا لینک دانلود این برنامه رو نذاشتین
من حتما میخوامش
ممنون میشم بزارید
تشکر از وبلاگ خوبتون
موفق باشید
پاسخ:
سلام
توی مارکت بازار هست
سلام،
بالینک موافقید؟؟
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    خدا قوت. دم شما گرم. خیلی باحالید. من مدتهاست دارم از نهج الفصاحه شما استفاده میکنم و همچنین غررالحکم.
    و تازه با وبلاگتون آشنا شدم.انشالله در اسرع وقت لینکتان میکنم
    یک پیشنهاد برای ویجت نهج الفصاحه دارم. به جای اینکه وقتی روی متنش کلیک میکنیم برود حدیث بعدی و یک دکمه جدا برای باز شدن کل حدیث وجود داشته باشه، وقتی روی متن کلیک میکنیم صفحه‌ی متن کامل حدیث باز بشه و پایین اون صفحه یعنی کنار کلید شیر کردن دکمه حدیث بعد و قبل وجود داشته باشه. اینجوری ویجت شکیلتر میشه و فضای اضافی اشغال نمیکنه.
    ممنون از زحماتت
    یاعلی 
    پاسخ:
    پیشنهاد خوبیه
    ممنون
  • حامیان دکتر سعید جلیلی
  • باسلام.
    وب سایت «جمهور»(حامیان دکتر سعید جلیلی) راه اندازی شد.
    با قرار دادن لینک و لوگوی جمهور در وبلاگ خود ما را یاری کنید.
    یاعلی
    www.j12.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی