اندروید اسلامی

برنامه های اندروید در قالب و محتوای دینی و اسلامی

در این وبلاگ برنامه هایی که برای اندروید می سازم را تقدیم دوستان میکنم. سعی ام بر این است که بیشتر این برنامه ها محتوای دینی و اسلامی و ترویج شریعت باشد.

در ضمن پروژه های اندروید را نیز می توانید در همین وبلاگ از قسمت منوی وبلاگ سفارش دهید.

قالَ عَلِىٌّ(علیه السلام): خَیْرُ النَّاسِ مَنْ نَفَعَ النَّاسَ.
امام علی علیه السلام می فرمایند: بهترین مردم کسى است که به مردم سود رساند.

امام صادق علیه السّلام فرمودند:
قالَ کُلُّ ذی صَناعَةٍ مُضْطَرٌّ اِلی ... .
هر صاحب حرفه و صنعتی ناچار باید دارای سه خصلت باشد تا بتواند به وسیله آن تحصیل درآمد کند. اوّل آن که در رشته علمی خویش مهارت داشته باشد، دیگر آن که با درستکاری و امانت رفتار کند، سوم آن که با کارفرمایان حسن برخورد داشته باشد و نسبت به آنان ابراز تمایل نماید.
بحار الانوار، ج 17، ص 182

کارتان را برای خدا نکنید؛ برای خدا کار کنید!
تفاوتش فقط همین اندازه است که ممکن است حسین (علیه السلام) در کربلا باشد و من در حال کسب علم برای رضایت خدا ...!
شهید سید مرتضی آوینی

حدیث امین / 4000 حدیث نبوی فارسی

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

سلام


پریشب 4000 حدیث دستم رسید
دیروز تبدیلش کردم به اپلیکیشن اندروید
احادیث نبوی در حدود 1800 موضوع متفاوت + ویجت + جستجو + علاقه مندی + اشتراک گذاری

در مارکت ها منتشر شد. خواستم پولی بذارم مثلا 500 تومن. اما دیدم خوب خدا خودش روزی رسونه و از طرفی کلام معصوم در حالت رایگاه بیشتر منتشر میشه. پس رایگان کاشتمش تو همه مارکت ها
به زودی تایید میشه
بازار + کندو + پلازا + پارس هاب + مایکت + ایران اپس + اپینیک









نسخه 1.0:

- اشتراک گذاری احادیث
- جستجو در موضوع احادیث یا در متن احادیث
- ویجت توسعه ای با قابلیت اشتراک و اضافه به علاقه مندی ها
- قابلیت برگزیدن احادیث و اضافه کردن به علاقه مندی ها
- اسکرول سریع بر اساس شماره احادیث
- تنظیم اندازه نوشته های برنامه



دانلود


دانلود از بازار

نظرات  (۱۰)

سلام

میشه بگید چه جوری تبدیلش کردی به برنامه اندروید

و با چه برنامه ای؟

پاسخ:
سلام
اینکار و اپ برنامه نویسی شده است و در نهایت از این محتوا استفاده شده در اپ
توسعه اپلیکیشن های اندروید
فدای تو

در مورد محتواهاشون هم شما باید اجازه جداگانه بگیرید.

یعنی چی ؟

ناشر اجازه داده است دیگه مشکلی ندارد.

پاسخ:
در نامه ای که من دارم ناشر به بنده اجازه داده.
در هر حال تصمیم با خودتان است. اگر تشخیص میدهید اشکالی ندارد خوب مختارید.

با سلام

من خیلی خیلی از نرم افزار های شما خوشم میاد

و تقریبا بیشتر نرم افزار های حدیثی تون رو دارم

من برنامه نویس vb.net هستم

می خواستم ببینم

ناشر این کتاب هایی که نرم افزار کردید

راضی هستند

و همچنین خودتون هم راضی هستید

تا من این نرم افزار هاتون رو به صورت نرم افزاری برای کامپوتر درست کنم

حتما اطلاع دهید

با تشکر

اگر موافق باشید

پس از ساخت می دهم تا در وبلاگتان نیز قرار دهید

پاسخ:
ناشر کتاب ها بله
مجوز کتبی دارم.
در مورد محتواهاشون هم شما باید اجازه جداگانه بگیرید.
آقا با عرض شرمندگی.. این احادیث رو به حای معتبری نشون بدید تا تاییدش کنن.. چون به نظر برخی از احادیث با تعالیم اسلامی جور در نمیاد
پاسخ:
اینو دیگه از نویسنده کتاب نهج الفصاحه بپرسید
سلام علیکم
بنده طلبه هستم ، خیلی استفاده می کنم
اجرکم عند الله
پاسخ:
الحمد الله
سلام.نرم افزار بسیار زیبایی بود.
یک روزه ساختین؟؟؟؟
خیلی حرفه ای هستین...
Vaghaan dametoon garm in ghashangtarin kar bud khosh be saadtetun. Alana ke in hame tu viber jokaye bikhodio cherto pert umade va hich faydeiam nadare .    age kheiliam bahal bashe shadish vase ye lahzas hame vaghte adam mireo yadet mire vali injuri mitunim az barnameye khube shoma estefade konimo be omide khoda smsayio befrestim ke ruye ruho ghalbe adama tasire mosbat begzareo adamo az gheflate yade khoda nejat bede motchakerim :-* r
پاسخ:
سپاس
به نظر من اصلا وایبر را حذف کنید
سلام
آفرین بر شما
خدا خیرتون بده
حتما از بازار تهیه میکنمش.
ممنون
موفق باشید ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی