اندروید اسلامی

برنامه های اندروید در قالب و محتوای دینی و اسلامی

در این وبلاگ برنامه هایی که برای اندروید می سازم را تقدیم دوستان میکنم. سعی ام بر این است که بیشتر این برنامه ها محتوای دینی و اسلامی و ترویج شریعت باشد.

در ضمن پروژه های اندروید را نیز می توانید در همین وبلاگ از قسمت منوی وبلاگ سفارش دهید.

قالَ عَلِىٌّ(علیه السلام): خَیْرُ النَّاسِ مَنْ نَفَعَ النَّاسَ.
امام علی علیه السلام می فرمایند: بهترین مردم کسى است که به مردم سود رساند.

امام صادق علیه السّلام فرمودند:
قالَ کُلُّ ذی صَناعَةٍ مُضْطَرٌّ اِلی ... .
هر صاحب حرفه و صنعتی ناچار باید دارای سه خصلت باشد تا بتواند به وسیله آن تحصیل درآمد کند. اوّل آن که در رشته علمی خویش مهارت داشته باشد، دیگر آن که با درستکاری و امانت رفتار کند، سوم آن که با کارفرمایان حسن برخورد داشته باشد و نسبت به آنان ابراز تمایل نماید.
بحار الانوار، ج 17، ص 182

کارتان را برای خدا نکنید؛ برای خدا کار کنید!
تفاوتش فقط همین اندازه است که ممکن است حسین (علیه السلام) در کربلا باشد و من در حال کسب علم برای رضایت خدا ...!
شهید سید مرتضی آوینی

مبین / بیش از 16 هزار حدیث موضوعی

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ

سلام



مجموعه احادیث موضوعی ائمه معصومین علیهم السلام


در ادامه پروژه های نور، مشکات و رحمان امروز هم برنامه مبین رونمایی میشود.
در این برنامه بیش از 16200 حدیث موضوعی با قابلیت جستجو در متن احادیث و موضوع ها وجود دارد.


این احادیث همه احادیث صفحه احادیث سایت راسخون است.


امکانات شبیه امکانات برنامه های مشکات، نور و رحمان است.









نظرات  (۹)

سلام علیکم. خدا قوت. واقعا خیلی خیلی برنامه عالی و مفیدی دارید. اگر ممکنه این چندتا پیشنهاد رو از بنده بپذیرید:

۱_برنامه رو بروزرسانی کنید و گرافیک و موضوعات و احادیث رو جدید کنید.

۲_اگر امکانش هست، نه فقط توی بازار، بلکه این برنامه رو هم تو فروشگاه گوگل پلی و مایکت هم بزارید.

۳_اگر ممکنه تو بخش علاقه مندی ها چند قسمت بزارید که بتونیم علاقه مندی هامونو تقسیم بندی کنیم و همه‌ی احادیث تو یه جا نباشن تا مجبور بشیم کلی وقت دنبال به حدیث بکردیم.

۴_در آخر هم اگر ممکنه جای نوار پیمایش (خط آبی رنگ کوچولو که مخصوص حرکت صفحه هست) رو درست کنید چون بعضی وقتا اشتباهی به جای زدن گزینه علاقه مندی، دست بهش میخوره و صفحه جظا به جا میشه

اما واقعا سایت و برنامتون عالین. اجرتون با امام مهدی علیه‌السلام خدا پشت و پناهتون.

 

 

 

 

پاسخ:
سلام
متشکرم
چشم

با سلام و خدا قوت

واقعا برنامه بی نظیری هستش

خیلی دوسش دارم

خیلی از مشکلات زندگیمو باهاش حل کردم

پاسخ:
سلام
الحمدالله
سلام برنامه تون بسیااااار عالیه
فقط چرا دگه تو بازار نیستش. از گوگل پلی گرفتم
خیلی وقته استفاده میکنم مخصوصا از ویجت. متن عربی هم داره عالیه
فقط یکی دو مشکل مشکل
اول اینکه نوار پیمایشش بد جاییه خیلی وقتا شده میخوام یه حدیث رو به علاقه مندی اضافه کنم نوار پیمایش حرکت وکل صفحه میریزه به هم و حدیث جابجا میشه
یکی هم کاش ایمیل رو ساپرت کنه هر بار که نصب میکنم نخواد از اول احادیث رو به علاقه مندی ها اضافه کنم
میخواستم به برنامه کمک کنم چه کنم ممنون
پاسخ:
سلام
متشکرم از محبت شما
همین که نظرات سازنده و اشکالات را به بنده میرسونید خودش کمک خیلی خوبیه
به زودی و سر فرصت کافی بروزرسانی میکنم و مشکلات را رفع میکنم
بازار هم قوانین خاص خودش را داره
سلام وبلاگ خوبی داریدبهتون تبریک میگم ممنونم از زحماتتون دوست عزیز
پاسخ:
سلام
سپاسگذارم
با سلام
با سپاس از برنامه خوبتان. من خیلی خوشحال شدم که برنامه شما را دیدم و الان نزدیک شش ماهی میشه از برنامه هایتان استفاده میکنم ولی مشکل بزرگی که دیدم این است که در برنامه مبین و همچنین برنامه نور از شمارش استفاده نکردین یعنی مثل برنامه نهج الفصاحه در اول هر حدیث شماره ای قرار ندادین و این مشکل باعث شده من وقتی میخواهم از برنامه خوبتان برای بار دوم استفاده کنم و حدیث یاد بگیرم نتوانم ادامه خواندن حدیث ها را داشته باشم و این کار را برای من مشکل کرده است. امیدوارم در نسخه های بعدی تان آن را لحاظ کنید. یا حداقل در هر موضوع و صفحه ، شماره هر یک از آنها از یک شروع بشود و ادامه داشته باشد تا بتوان دید که حدیث چندم است. خیلی ممنون و با سپاس از شما دوست عزیز برای زحمت کشیدن این برنامه هایتان.اجرتان با خود خدا ...
پاسخ:
سلام
سپاس
چشم
انشاالله
 دست شما رو می بوسم
سلام,ندید میگم دست شما بوسیدن داره.
سلام . لینک دانلود نداره؟
تو کافه بازار نیست :(
پاسخ:
قراره آپلود بشه
بزودی
تقبل الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی